חברת המיצים שתורמת לפיתוח האורגני

Uncle Matt's – החברה שרוצה לגדל דורות בריאים יותר

חברת מיצים בת 20 שנה יוצאת בקמפיין להגברת המודעות למוצרים אורגניים, ובפרט למיצים אורגניים

טלי ברנר

חברת המיצים שמקדמת אורגני - הארגון לחקלאות אורגנית

"הדוד מאט" (Uncle Matt's Organic) היא חברה שמציינת 20 שנות פעילות, ויוצאת בקמפיין להגברת המודעות למיצים ולאורגני בכלל. חזון החברה: טהור, אורגני ופשוט – לגדל את הדורות הבאים בריאים יותר.

החברה הוקמה בשנת 1999 במטרה לייצר מוצרים בריאים. מט מקלין הוא נצר למשפחת פרדסנים בפלורידה שבארה"ב, ועם סיום לימודי מנהל עסקים מחליט להתחיל לייצר מיצים ומשקאות המבוססים על רכיבים אורגניים בלבד, כאשר חומר הגלם נקי מחומרי הדברה והמוצרים ללא תוספים סינתטיים.

חברת Uncle Matts' Organic היא חברה ותיקה המייצרת מוצרים אורגניים וממשיכה להתרחב. אל תפספסו באתר האינטרנט שלהם מתכונים מפתיעים כמו: גרניטה קפואה ומטבל אבוקדו אורגני.

החברה עוקבת אחרי הטרנדים העדכניים בעולם המשקאות ומציעה את הפתרונות בעולם האורגני. מוצרים אורגניים, טעימים ותוספי בריאות פונקציונאליים.

עוד פרטים על החברה הדינמית אפשר לקרוא באתר החברה>> ובעמוד האינסטגרם>> 

גם הפרדסנים האורגניים מתמודדים עם מגפת הגרינינג (Greening) או "הואנגלונגבינג" (Huanglongbing, בסינית – מחלת הדרקון הצהוב, על שם צבע העלים הפגועים במחלה) שתוקפת את הפרדסנות העולמית. המגפה שפרצה בסין עברה לדרום אפריקה ברזיל והגיעה גם לארצות הברית.
הגרינינג גורמת לפגיעה חמורה בייבול ההדרים בפלורידה וביבולים הקונבנציונאליים והאורגניים.
מט מקלין מ-Uncle Matt's מציע 7 דרכים לטיפול בפרדסים כמו: טיפוח זנים עמידים, כנות עמידות וטיפולים עם אויבים טבעיים.

טוּב השדה – הארגון לחקלאות אורגנית, מאגד ומטפח עוסקים אורגניים, מוביל מקצועיות, מדיניות וצריכה, במטרה לקדם חקלאות ותעשייה אורגנית בישראל.

טוּב השדה ניולזטר

בניוזלטר שלנו תמצאו ידע מתחדש בנושאי החקלאות האורגנית, הזמנות לאירועים ועוד…

כיף שבחרת לשמור איתנו על קשר ולקבל עדכונים מעניינים בכל מה שקשור לעולם האורגני; מפגשים, סיורים, תכנים, מאמרים ופוסטים חדשים
דילוג לתוכן